En dan heb je de keuze gemaakt als MKB’er om te gaan investeren in het menselijke kapitaal van je organisatie. En dan? Vragen als wie, wat, hoe dan, waarom, wanneer schieten door je hoofd. Waar begin je? En wat kost zo iets en wat levert het op? De grotere organisaties lijken toegang te hebben tot coaches en adviseurs. Tot trainingen en workshops. Tot de nieuwste kennis en inzichten. Tot budget. Tot ……

Mensen maken het verschil

Allereerst willen we vanuit de menselijke motor een grote waardering uitspreken voor het lef om de keuze te maken om de mensen in jouw organisatie centraal te stellen. In onze beleving is dat de eerste en enige keuze die je te maken hebt. Mensen maken het verschil. En in je vraag ‘en hoe dan?’ willen wij je vanuit de menselijke motor een helpende hand aanreiken. Sjoerd en ik hebben de afgelopen tijd besloten om meer samen op pad te gaan. Om onze kennis en kunde van de menselijke motor via klankbord gesprekken naar bedrijven en instellingen te gaan brengen. Daarom introduceren we een strippenkaart met 6 strippen. Zodat je periodiek en laagdrempelig met ons kan klankborden over de menselijke motor in jouw organisatie. Speciaal bedoeld voor leiders die merken dat de menselijke motor in hun organisatie best aardig loopt maar dat er veel ruimte is voor groei en verbetering.

Inhoud en Resultaat

Het lijkt soms zo complex, groot en moeilijk te zijn die menselijke motor. Mogelijk komt dat ook omdat jij als leider onderdeel van het systeem bent. Wij kijken als buitenstaander met andere ogen, wat precies de ruimte geeft voor nieuwe impulsen voor kleine veranderingen met grote impact.

Je kan inspiratie opdoen in het klankbord gesprek om vervolgens zelf weer aan de slag te gaan met de opgedane kennis en inzichten. En als je weer verder bent in je traject, dan gebruik je weer een nieuwe strip. Elke week een gesprek als ‘6 weken snelkookpan’ kan natuurlijk ook. Jouw keuze hangt af van de vraag die je hebt.

Het aantal klankbordgesprekken en de thema’s bepaal je natuurlijk zelf, maar vanuit onze ervaring doen we de volgende inhoudelijke suggestie indien je alle 6 de strippen afneemt:

  • Gesprek 1. Waar sta je nu? 0-meting.
  • Gesprek 2. Wat wil je voor organisatie zijn. Toekomst, wens, ambitie
  • Gesprek 3. Wat is je eigen rol als directeur/eigenaar. Walk the Talk.
  • Gesprek 4. Beweging faciliteren en resultaat behalen. Quick wins. Korte termijn.
  • Gesprek 5. Evaluatie en reflectie. Resultaten
  • Gesprek 6. What’s next? Langere termijn.

 

Dus geen uitgebreide coaching, advies trajecten en trainingen maar wel korte inspirerende klankbord gesprekken waarin we praktisch en direct toepasbaar kunnen meedenken met de menselijke motor van jouw organisatie.

Details Strippenkaart

  • 1 tot 6 klankbord gesprekken bij jou in het bedrijf met Marianne en/of Sjoerd. Elke gesprek heeft een duur van 1,5 uur. Investering € 200 per gesprek, ex btw en reiskosten.
  • Je kiest zelf hoeveel strippen je koopt en wanneer je de strippen van de kaart wilt inzetten: de geldigheidsduur is 2 jaar
  • Neem contact op (06 – 83 58 84 50) als je nog vragen hebt!

 

Sjoerd en/of ik kijken er naar uit je te gaan ontmoeten!

Print Friendly, PDF & Email